Sunday, May 20, 2012

Skip beat !

Posted on Februari 29, 2012

Skip Beat finns nu som Tdrama ! 8D ( Taiwan Drama) Vet att detta kanske inte hör till ”Kdrama” kategorin då det inte är en Koreansk drama men men, Siwon & Donghae från Super Junior är ju iaf med så ^^ Den är även känd vid namnet ”Extravagant Challenge”.  Skip beat är en av mina favoriter när det gäller manga, dock var jag inte så jättepepp på tecknarstilen då deras halsar var så breda men man vänjer sig efter ett tag ^w^  Blev lite sur på att de inte verkar fortsätta med animen, bara lämnat den. -.-”
Iaf jag tycker de följer mangan & animen väldigt bra och är bra :’D Om du läst/sett Skip Beat (Manga,Anime) så borde du se dramat också ! >w< Se den på dramacrazy lr epdrama (Jo den finns nog på andra ställen också men de uppdaterar snabbast typ) :’D Jobbigt nu när jag reser till Thailand i två veckor och måste vänta….lr så kanske jag ”lånar” den lilla datorn vi ska ha med och låser in mig på rummet och tittar haha XD (kommer nog inte ske. . .)

No comments:

Post a Comment