Sunday, May 20, 2012

Sjuk

Posted on March 12 2012

Hejhej ! Nu sitter jag här tredje dagen inne på hotellrummet.  Anledningen till det är att jag har blivit sjuk, jätteont i halsen :(   Jag som typ aldrig blir sjuk. Kul att bli det när man är på semester i Thailand. Vi bestämde oss för att åka till läkaren igår eftermiddag så de kunde skriva ut något kraftfullt så jag blir frisk snabbt. De skrev ut några tabletter som jag skulle ta i fem dagar som var dubbelt så stora än en Ipren. Läkarbesöket gick förvånansvärt snabbt då det inte var några andra där. Det var bra så att man inte var tvungen att vänta :D
De sa också att jag inte fick dricka något kallt och det är ju lite svårt när nästan alla drycker är kalla XD Det blir till att dricka ljummet vatten till middagen i fortsättningen tills halsen blir frisk ^^

No comments:

Post a Comment