Sunday, May 20, 2012

Pasteller & Pastels !



Yey ! Mina pasteller från Leeke kom idag :D Efter att ha legat hela helgen på Arlanda. Känner mig väldigt pepp just nu på att göra en faceup men har varken Msc eller huvud. Vill helst inte förstöra faceupen på de dockor jag har så det får vänta. Menmen planerar på att köpa en docka nu under 2012 förhoppningsvis, har fortfarande inte bestämt mig för antingen en Unoa Lusis eller Doll Chateau Bella än XD Men jag har tid på mig….känns som om jag väntar på nästa beställningsperiod för Unoa Lusis/Sist då jag alltid tittar in på Noppin’s hemsida och Unoa trådarna på DoA, heh ^^” Vill ju inte missa om jag nu skulle bestämma mig för Lusis :3
Aja, det kom även ett litet gulligt kort som ni kan se här nedanför. På kortets baksida finns ett lotteri nummer :D Om du läste i ett av mina senare inlägg så nämnde jag lite om Leekeworlds Lotteri :D Skulle vara jättecoolt & roligt att vinna men chansen är ju inte direkt så stor XD Men det är ju alltid kul att försöka ^w^
______________________________________________________
Yey ! My pastels came today from Leeke ! After have been laying all weekend on the airport. I really want to try and do a faceup now but I don’t have Msc or a doll head XD I don’t really want to destroy my dolls current faceup that they have so I’ll have to wait. But, I do plan on buying a doll during 2012 hopefully though I still haven’t decided on a Unoa Lusis or Doll Chateau Bella yet XD But I have time…It feels like I’m waiting for the next ordering period for Unoa Lusis/Sist, because I’m always checking Noppin for updates and the Unoa Thread on DoA ^^” I don’t want to miss it if I do decide on a Lusis :D
Anyways, it also came a little cute card from the package. On the other side of the card there’s a lottery number :’D If you read in one of my later posts I mentioned something about Leekeworlds lottery. It would be so cool and fun to win but the chance isn’t so big XD But you never now, it’s always fun to try at least ^w^



No comments:

Post a Comment